Δεν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται επιθετικό marketing με σκοπό την προώθηση ενός νέου προϊόντος. Στο νέο διαφημιστικό του Surface Pro 7, η Microsoft εξηγεί γιατί το νέο προϊόν της υπερτερεί σε σχέση με το Apple Macbook Pro.
Σύμφωνα με το διαφημιστικό σποτ, το Surface υπερτερεί του Macbook στην φορητότητα καθώς το πληκτρολόγιο είναι αποσπώμενο, ενώ προσφέρει πλήρη οθόνη αφής συγκριτικά με το touch bar της Apple. Το Surface αντίθετα από τα laptops της Apple, προσφέρει χρήση γραφίδας, ένα ποθητό χαρακτηριστικό για αρκετους.
Ενώ όλα τα παραπάνω έχουν νόημα ως προς την σύγκριση, αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η αναφορά του διαφημιστικού στις gaming δυνατότητες του Surface Pro 7, όπου εάν εξαιρέσουμε την μεγάλη ποικιλία της βιβλιοθήκης των Windows η ισχύς του είναι αρκετά υποδεέστερη σε σχέση με τους καινούργιους Μ1 επεξεργαστές της Apple. Πιστεύουμε ότι η σύγκριση του Surface Pro 7 θα είχε περισσότερο νόημα, απέναντι σε οποιοδήποτε Ipad που προσφέρει παρόμοια χαρακτηριστικά όπως το apple pencil και το Magic Keyboard.
Η διαφήμιση συμπληρώνει τα επιχειρήματα κάνοντας αναφορά στην τιμή. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι το Surface Pro 7 ξεκινά από τα $890 ενώ το MacBook Pro στα $1.299.